Royal Home Comfort Ltd
3/5
Détails
Information
Évaluations
Localisation

Produits et services

  • Climatiseur sans conduit,
  • Chauffage résidentiel,
  • Conversion de système de chauffage,
  • Chauffage écoénergétique,
  • Chauffage industriel,
  • Chauffage au gaz naturel,
    • Service d'urgence chauffage 24h,
    • Chauffage à air pulsé,
    • Réparation de système de chauffage,
    • Remplacement de système de chauffage,
  • plus...
  • moins...

Langues parlées

  • Anglais,
Localisation
101F Beverley St, Guelph ON N1E 3C3
Information utile

Heures d'ouverture *Horaire des Fêtes

Lundi
Mardi
Mercredi
Jeudi
Vendredi
Rendez-vous d'urgence disponibles
Rendez-vous d'urgence disponibles
Vérifier avec le marchand

Modes de paiement:

Évaluations et commentaires - Royal Home Comfort Ltd

Quelle note donneriez-vous à cette entreprise?
3/5
  • Excellent
  • Très bien
  • Bien
  • Faible
  • Mauvais
2
0
0
0
2
    relevance:
    Langue:
    LindsayT713447
    Par

    Horrible customer service. They took weeks to find a manual and left me and my kids freezing- ignored messages and calls , they know nothing about their units and the staff are not qualified. Overall terrible never use them!

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ
    MalcolmJ934
    Par

    Trustworthy, fast and friendly

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ
    VinnieK453
    Par

    Honest, Dependable and Fast Service!

    One call to Mike, and he said I would be there right away. Prompt service and affordable for my rental homes and budget. Very knowledgeable and has been in this trade for many years. If you want it done right, there is only one call to make.

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ
    Sroloc
    Par

    Unreliable service

    My furnace was broken, Mike came and "repaired" it but I realized right after he left the furnace was still not working. I immediately called him back, however he wasn't answering his phone, so I texted him and explained the problem. He read my message, and chose to not respond or call back. I waited all day for him to call back, but at the end I had to give up and had to call another company, and pay for the same service again. Mike was dismissive and didn't as much offer an apology.

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ

    Me recommanderiez-vous cette entreprise?

    Vos amis connaissent peut-être cette entreprise? Partagez cette page sur Facebook et découvrez ce qu'ils en pensent!

    Contactez cette entreprise
    Fermer le menu