Détails
Information
Évaluations
Localisation

Produits et services

  • Entretien de réfrigérateur,
  • Réparation de réfrigérateur,
  • Réparation de cuisinière,
  • Réparation de micro-ondes,
  • Réparation de congélateur,
  • Réparation de machine à expresso,
    • Réparation de sécheuse,
    • Réparation de lave-vaisselle,
    • Réparation d'électroménager commercial,
    • Réparation de machine à café,
    • Réparation de laveuse,
    • Réparation de grille-pain,
    • Réparation de petits électroménagers,
    • Réparation d'électroménager le jour même,
  • plus...
  • moins...

Marques disponibles

  • Maytag,
  • Lg,
  • Kitchenaid,
  • Kenmore,
  • Jenn-air,
  • Inglis,
    • Gibson,
    • General electric,
    • Frigidaire,
    • Bosch,
    • Whirlpool,
    • Viking,
    • Samsung,
    • Moffat,
    • Miele,
  • plus...
  • moins...

Langues parlées

  • Anglais,
Localisation
917-700 Horizon Dr, London ON N6H 4T2
Information utile

Heures d'ouverture *Horaire des Fêtes

Lundi
Mardi
Mercredi
Jeudi
Vendredi
Vérifier avec le marchand

Modes de paiement:

Évaluations et commentaires - 5 Star Home Services

Quelle note donneriez-vous à cette entreprise?
1/5
  • Excellent
  • Très bien
  • Bien
  • Faible
  • Mauvais
0
0
0
0
3
    relevance:
    Langue:
    tost6523
    Par

    Do not hire this guy. Paid him $230 to repair our dryer but the work he did didn't stop the original issues we were having. So basically he lied about knowing what the issue was and then just randomly changed some cheap belts to make it look like he did work. After I insisted that he come back to finish the work he agreed to return the next week but then no showed.

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ
    kitt5944
    Par

    We called them. They didn't ask to see out warranty paperwork or properly run a diagnostic test on the unit. We paid $270 to have something fixed that didn't fix the problem then we were told to buy a new one....called manufacturer found out warranty covers for 5 years on parts...a proper technician came out and said it was a different part then they even said when they told us to buy a new one. Another 150 in labour. Check your warranty & call the manufacturer for an authorized repair company.

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ
    User105452
    Par

    This company has horrible customer service. They booked and no showed two appointments with no call or notification that they would not be there. I would not use 5 Star a home services as they don't keep their word or provide the service they commit to.

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ

    Me recommanderiez-vous cette entreprise?

    Vos amis connaissent peut-être cette entreprise? Partagez cette page sur Facebook et découvrez ce qu'ils en pensent!

    Contactez cette entreprise
    Fermer le menu